Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Výzkum: E-obchodování se v ČR daří

Externí autor24. 3. 2004

Česká republika je po Slovinsku a Estonsku jedním z budoucích členských států EU, kde se nejvíce využívají informační technologie v obchodní sféře. Vyplynulo to z výzkumu, který provedla agentura e-Business Watch.
“Ze zemí, které 1. května vstoupí do EU, je Česká republika jednou z nejpokrokovějších, pokud jde o využívání informačních a komunikačních technologií a e-obchodování,” sdělil Hannes Selhofer z e-Business Watch.
“Obecně lze říci, že nejlépe jsou technicky vybaveny slovinské společnosti. Umí také nejlépe využívat informační technologie při obchodování,” dodal Selhofer.
Analytici z e-Business Watch, která od roku 2002 působí při Evropské komisi, podrobně sledovali využívání elektronických obchodních technologií u více než 10.000 firem z 26 evropských zemí.
Výzkum mimo jiné ukázal, že “digitální propast” mezi stávajícími a novým členskými státy EU je menší, než se čekalo. “Byli jsme překvapeni, že situace firem se (v tomto směru) tolik liší od situace domácností, kde jsme zaznamenali velký rozdíl (mezi současnými a budoucími členy EU),” uvedl Reinhard Büscher z generálního ředitelství pro průmysl Evropské komise.
Připojení firem na internet je podle výsledků výzkumu již běžným standardem ve všech členských i nečlenských státech EU. Rozdíly ale přetrvávají ve vybavení aplikacemi na vysoké úrovni, například on-line zásobováním. Vysokorychlostní připojení na internet je nejrozšířenější v Estonsku, Německu, Francii a Británii.
“Využívání informačních technologií závisí spíše než na místě působení na sektoru, ve kterém firma působí, a její velikosti,” uvedl Selhofer.

×

Saban jmenoval nového šéfa ProSieben

Starší článek

Gillette rozšiřuje aktivity v oblasti péče o zuby

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více