Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Saban jmenoval nového šéfa ProSieben

Externí autor24. 3. 2004

Americký mediální magnát Haim Saban jmenoval nového šéfa největší německé televizní společnosti ProSiebenSat.1 Media. Zároveň uvedl, že bude zvažovat koupi vysílacích práv na fotbalová utkání německé Bundesligy a placeného televizního kanálu, pokud budou na prodej za přiměřenou cenu. Saban stojí v čele skupiny investorů, jež loni firmu ProSieben převzala.
Novým generálním ředitelem ProSieben se stane Belgičan Guillaume de Posch (46), který je v současnosti provozním ředitelem firmy, a nahradí tak Urse Rohnera (44). Ten v květnu nastoupí do mezinárodní společnosti v rodném Švýcarsku, jejíž jméno odmítl prozradit. Podle jednoho švýcarského časopisu se Rohner stane členem správní rady banky Credit Suisse.
Saban a Posch uvedli, že jejich hlavním cíle je rozvoj digitální televize a příjmových zdrojů, které jsou stálejší než reklama. Dodali, že budou zvažovat investice do fotbalových práv či dokonce do placeného televizního kanálu, pokud takovéto kroky přispějí ke zvýšení marží.
Společnost ProSieben se loni vzdala vysílacích práv na Bundesligu ve snaze vykompenzovat snížením nákladů 20procentní propad příjmů z reklamy v uplynulých třech letech, připomíná agentura Reuters.
Firma minulý měsíc oznámila, že její hrubý provozní zisk loni díky snižování nákladů stoupl o 15 procent na 196 milionů eur. Tržby se však snížily o pět procent na 1,8 miliardy eur. Hlavním rivalem společnosti je RTL Group patřící do mediální skupiny Bertelsmann.

×

Po stovku večerů svážou televizní diváky s Primou Rodinná pouta

Starší článek

Výzkum: E-obchodování se v ČR daří

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více