Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Veletrhy Brno s růstem počtu zahraničních návštěvníků

Externí autor23. 3. 2004

Veletrhům Brno v loňské sezoně stoupla účast zahraničních návštěvníků o 5,5 % na téměř 50 000 z celkového počtu více než milionu lidí. Celková pronajatá plocha dosáhla téměř půl milionu metrů čtverečních navzdory slabému roku, kdy se neuskutečnily některé akce s dvouletou periodicitou, informoval generální ředitel firmy Jiří Škrla.
Odmítl přitom úvahy, že veletržní akce nemají budoucnost. V podnikání se podle Škrly projeví trh Evropské unie s potenciálem až 70 milionů obyvatel. Podnik loni ve svém areálu přivítal 11 500 vystavujících firem a do budoucna jim chce nabídnout mimo jiné celoroční prezentaci na internetu nebo vzdělávací semináře o výstavnickém oboru.
“Ze zahraničních vystavovatelů pocházelo 60 procent ze zemí Evropské unie,” uvedl Škrla. Za vlajkovou loď firmy označil Mezinárodní strojírenský veletrh, který loni posílil konkurenční pozici vůči Vídni. U rekordního stavebního veletrhu IBF uvažují pořadatelé o rozdělení na investiční a spotřební akci, stejně jako o restrukturalizaci veletrhu Embax-Print. Razantní změnu koncepce prodělal Invex, který hledá další zaměření.
Veletrhy Brno pořádají 49 vlastních akcí, z nichž 23 získalo vedoucí pozici na středoevropském trhu ČR, Maďarska, Polska, Slovenska a Rakouska. Podíl brněnské veletržní správy na domácím tzv. auditovaném trhu mírně poklesl na necelých 59 procent. “Vstupují sem další firmy, které své akce dříve neauditovaly,” vysvětlil Škrla. Auditovaný trh více než 689 000 čtverečních metrů přitom představuje asi osm desetin celkového výstavního trhu v zemi.
V tuzemsku patří k větším konkurentům Veletrhů Brno Incheba Praha, ABF Praha a Výstaviště České Budějovice. Na středoevropské scéně pak mají největší podíl za brněnskou firmou MTP Poznaň, Hungarexpo Budapešť a Targi Kielce.

×

Internetové domény by se mohly rozšířit o devět nových koncovek

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 11. března 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více