Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mezi zájemci o vlivný chorvatský deník je i německá banka HVB

Externí autor23. 3. 2004

Mezi třemi zájemci o nejvlivnější deník jižního Chorvatska Slobodna Dalmacija je i německá bankovní skupina HVB. Uvedl to státní privatizační fond Chorvatska. Tamní vláda chce ze svých 98,5 procenta deníku prodat 34,6 procenta jednomu investorovi.
Dalšími uchazeči jsou soukromá mediální společnost Slobodni Mediji a mediální holding Europapress, který v Chorvatsku dva deníky již vydává. Slobodni Mediji nabídla 56 milionů kun, tedy zhruba 7,5 milionu eur za podíl a dalších 180 milionů kun jako nový kapitál. Nabídka Europapress činí 24,5 milionu kun, ale celková investice by dosáhla 535 milionů kun.
Za německou bankovní skupinu předložila nabídku divize CAIB Investment. Banka nabízí 110 milionů kun za část budov a strojů a za značku Slobodna Dalmacija. HVB chce poté uvést na trh novou společnost Nova Slobodna Dalmacija a investovat do ní v příštích pěti letech 165 milionů kun.
Chorvatská vláda zatím neurčila konečný termín pro to, kdy deníku vybere strategického partnera. Předběžný zájem o deník projevilo loni v prosinci osm společností, většinou z mediální sféry. Ve státním majetku zůstává v Chorvatsku jediný další celostátní deník, záhřebský Vjesnik, napsala agentura Reuters.

×

Ze 350 tisíc prodaných fotoaparátů bude letos už většina digitálních

Starší článek

Poplatky za TV možná 100 korun, rozhodnutí v příštích dnech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více