Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mezi zájemci o vlivný chorvatský deník je i německá banka HVB

Externí autor23. 3. 2004

Mezi třemi zájemci o nejvlivnější deník jižního Chorvatska Slobodna Dalmacija je i německá bankovní skupina HVB. Uvedl to státní privatizační fond Chorvatska. Tamní vláda chce ze svých 98,5 procenta deníku prodat 34,6 procenta jednomu investorovi.
Dalšími uchazeči jsou soukromá mediální společnost Slobodni Mediji a mediální holding Europapress, který v Chorvatsku dva deníky již vydává. Slobodni Mediji nabídla 56 milionů kun, tedy zhruba 7,5 milionu eur za podíl a dalších 180 milionů kun jako nový kapitál. Nabídka Europapress činí 24,5 milionu kun, ale celková investice by dosáhla 535 milionů kun.
Za německou bankovní skupinu předložila nabídku divize CAIB Investment. Banka nabízí 110 milionů kun za část budov a strojů a za značku Slobodna Dalmacija. HVB chce poté uvést na trh novou společnost Nova Slobodna Dalmacija a investovat do ní v příštích pěti letech 165 milionů kun.
Chorvatská vláda zatím neurčila konečný termín pro to, kdy deníku vybere strategického partnera. Předběžný zájem o deník projevilo loni v prosinci osm společností, většinou z mediální sféry. Ve státním majetku zůstává v Chorvatsku jediný další celostátní deník, záhřebský Vjesnik, napsala agentura Reuters.

×

Ze 350 tisíc prodaných fotoaparátů bude letos už většina digitálních

Starší článek

Poplatky za TV možná 100 korun, rozhodnutí v příštích dnech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více