Time Warner rozhodne o budoucnosti ztrátové divize AOL ještě letos

22. 3. 2004 11:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální koncern Time Warner chce ještě tento rok rozhodnout o případném zbavení se své internetové divize AOL. Šéf podniku Richard Parsons zváží strategický význam dalšího ponechání si ztrátové divize a této záležitosti přidělil nejvyšší prioritu, informoval deník Wall Street Journal Europe s odvoláním na zdroje blízké Parsonsovi. Dosud sice nepadlo žádné rozhodnutí, ale koncern pracuje na svém strategickém obchodním plánu, v rámci kterého se zaměří na všechny aktivity. Vedoucí grémium však odloučení divize AOL považuje za předčasné, napsal list s odvoláním na kruhy blízké managementu.
Dosud bylo cílem koncernu Time Warner přivést ztrátovou divizi do ziskovej zóny. Time Warner přebral AOL v lednu 2001 za 112 miliard USD (asi 3,6 biliónu SKK). Po převzetí následoval dramatický pád kurzu. AOL má vysoké dluhy ve výši několika miliard USD. Minulý týden po New Yorku kolovaly fámy, že investiční banka Goldman Sachs už na objednávku koncernu Time Warner vypracovává strategické alternativy pro AOL. Mluvší společnosti Time Warner to nechtěl komentovat a obsah zpráv označil za spekulace, informovala německá agentura DPA.
(1 USD = 32,918 SKK)

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.