Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kvarteto veletrhů v Brně si prohlédlo 55 000 lidí

Externí autor22. 3. 2004

Zhruba 55 000 návštěvníků přišlo od minulé středy do areálu Veletrhů Brno, kde si prohlédli expozice čtyř akcí Mobitex, Domo, Prodítě a Rybaření. Celková výstavní plocha stánků převýšila 17 000 čtverečních metrů a nabídku standardní produkce nově doplnila přehlídka progresivní tvorby Designstory. Vyplývá to z předběžné závěrečné zprávy veletrhů.
V nové exponátové soutěži Grand Prix Mobitex získali ceny tři vystavovatelé. Za progresivní design ocenila porota firmu Suma Interiér s židlí Clash. Technologie přinesly vavřín společnosti Form a její řadě židlí Corte a ocenění za progresivní marketing dostala zlínská Tescoma. V sousedství expozice Designstory se představila i unikátní výstava České sklo a porcelán.
Největším vystavovatelem Mobitexu byla na 600 čtverečních metrech firma MarexTrade. Vlajkovou lodí jsou sedací soupravy Simpo, ale nechybí ani kuchyně značky Amica. Společnost se nyní chystá vybudovat v tuzemsku novou prodejní síť Atlas Plus, kde si zákazníci mohou zařídit zcela kompletní interiéry. Nové obchodní kontakty do Německa a Chorvatska v Brně uzavřela například firma Böhm čalouněný nábytek Jihlava nebo Z-Trade na veletrhu Domo.
Poloviční růst výstavní plochy na 1770 čtverečních metrů letos ohlásila výstava Rybaření, jedna ze tří největších akcí svého druhu v Evropě. Kompletní výbavu pro lov sumců od háčků přes vlasce, pruty až po lodní motory tu nabízela mimo jiné firma Extreme Fishing, jeden ze 60 vystavovatelů.
V tiskovém středisku veletržní správy se akreditovalo 306 novinářů, z toho třicet ze zahraničí. Příští ročník veletrhů Mobitex, Domo, Prodítě a výstavy Rybaření se uskuteční ve dnech 16. až 20. března 2005.

×

Cenová válka maloobchodu v Británii jde do nového kola

Starší článek

Spotřební elektronika láká i výrobce počítačů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více