Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Stock jde do segmentu vín

Externí autor22. 3. 2004

Společnost Stock Plzeň-Božkov se rozhodla rozšířit své portfolio o nabídku tichých vín. Za tímto účelem se spojila se společností Vinselekt Michlovský (významný český producent přívlastkových vín) a společně připravily řadu Král Vinohradu.
Pod touto značkou budou prodávána jakostní odrůdová vína z moravských oblastí. V tuto chvíli se jedná o dvojici bílých a dvojici červených vín s orientační cenou okolo 85 Kč za láhev. Zatímco Vinselekt zajistí výrobu vín, Stock bude mít na starost uvedení vína na trh, jeho prodej, distribuci a marketing.
V případě největšího českého výrobce lihovin se jedná o zásadní a dlouhodobé strategické rozhodnutí, jež je reakcí na klesající trh lihovin a naopak rostoucí trh s vínem. Navíc majitel Stocku, německý koncern Eckes, patří k významným evropským distributorům vína.
Plzeňský výrobce alkoholu sází na dosavadní neznačkovost trhu s vínem a svůj vstup do segmentu výrazně marketingově podpoří. (Ze značek se na trhu výrazněji prosadili “motýli” Vína Mikulov; firma loni investovala 4,5 mil. Kč do TV reklamy.) Kampaň by měla startovat v dubnu. “Těžiště jako u všech značkových produktů musí být pochopitelně v televizní reklamě,” uvedl pro M&M Richard Švéda, marketingový ředitel Stocku Plzeň, s tím že kampaň zesílí až časem.
Etiketu navrhla firma Cocoon, reklamní kampaň zajišťuje domovská agentura Stocku Young & Rubicam, nákup médií zajistí společnost Vizeum.
Letošní rok je především zkušební, neboť na českém trhu, kde se vypije přes 150 milionů litrů vína ročně, plánuje společnost Stock Plzeň-Božkov umístit alespoň 400 tisíc lahví. “Naším cílem je nejprve uvést značku a následně se soustředit na objemy,” dodal Richard Švéda.

-Bohuslav Bohuněk-

×

LG Electronics začíná budovat značku

Starší článek

Kavanova žaloba na ČT znovu k soudu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více