Stock jde do segmentu vín

22. 3. 2004 08:03

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Stock Plzeň-Božkov se rozhodla rozšířit své portfolio o nabídku tichých vín. Za tímto účelem se spojila se společností Vinselekt Michlovský (významný český producent přívlastkových vín) a společně připravily řadu Král Vinohradu.
Pod touto značkou budou prodávána jakostní odrůdová vína z moravských oblastí. V tuto chvíli se jedná o dvojici bílých a dvojici červených vín s orientační cenou okolo 85 Kč za láhev. Zatímco Vinselekt zajistí výrobu vín, Stock bude mít na starost uvedení vína na trh, jeho prodej, distribuci a marketing.
V případě největšího českého výrobce lihovin se jedná o zásadní a dlouhodobé strategické rozhodnutí, jež je reakcí na klesající trh lihovin a naopak rostoucí trh s vínem. Navíc majitel Stocku, německý koncern Eckes, patří k významným evropským distributorům vína.
Plzeňský výrobce alkoholu sází na dosavadní neznačkovost trhu s vínem a svůj vstup do segmentu výrazně marketingově podpoří. (Ze značek se na trhu výrazněji prosadili „motýli“ Vína Mikulov; firma loni investovala 4,5 mil. Kč do TV reklamy.) Kampaň by měla startovat v dubnu. „Těžiště jako u všech značkových produktů musí být pochopitelně v televizní reklamě,“ uvedl pro M&M Richard Švéda, marketingový ředitel Stocku Plzeň, s tím že kampaň zesílí až časem.
Etiketu navrhla firma Cocoon, reklamní kampaň zajišťuje domovská agentura Stocku Young & Rubicam, nákup médií zajistí společnost Vizeum.
Letošní rok je především zkušební, neboť na českém trhu, kde se vypije přes 150 milionů litrů vína ročně, plánuje společnost Stock Plzeň-Božkov umístit alespoň 400 tisíc lahví. „Naším cílem je nejprve uvést značku a následně se soustředit na objemy,“ dodal Richard Švéda.

-Bohuslav Bohuněk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.