Nike s fotbalovou kampaní

22. 3. 2004 08:03

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

V polovině března byla v Evropě poprvé uvedena televizní reklama od firmy Nike, v níž vystupuje brazilská a barcelonská fotbalová hvězda Ronaldinho. V reklamě nazvané „Slow-mo“ („pomalu“) Ronaldinho obchází zmateného soupeře, přičemž celá akce probíhá velmizpomaleně. Dvacetisekundový spot slouží jako úvod k delší reklamě, jež bude pod názvem „jiná hra“ uvedena v dubnu. Vedle hráčů jako Ronaldo, Ronaldinho, Roberto Carlos, Denilson, Pauleta a Luis
Figo se v reklamě „Jiná hra“ prý objeví i několik překvapivých hostů.

-bob-

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.