Nadnárodní komunikační skupina Publicis Groupe loni se ziskem 263 mil. eur
Nadnárodní komunikační skupina Publicis Groupe, která sídlí v Paříži, dosáhla v roce 2003 čistý zisk 263 miliónů eur (10,6 mld. Sk), což je nárůst o takřka 22 %. Provozní zisk skupiny ve výši 553 miliónů eur představuje 29-% nárůst oproti předchozímu roku. Za období celého roku dosáhl ukazatel cash flow hodnotu 471 mil. eur, což oproti roku 2002 představuje nárůst o 19,8 %. Rada ředitelů skupiny Publicis Groupe oznámila zvýšení dividend o 8 %.
Komunikační skupina Publicis Groupe se stala s objemem 3,4 miliardy eur celosvětovým lídrem v oblasti New Business zakázek za rok 2003. Informoval o tom prezident Rady ředitelů a předseda představenstva Publicis Groupe Maurice Levy.
Na slovenském reklamním trhu zastupuje komunikační skupinu Publicis Groupe reklamní agentura v oblasti marketingu a komunikace Publicis.Knut. Pozornost managementu skupiny se vloni soustředila na integraci skupiny Bcom3. Šlo o
největší a nejambicióznější akvizici v historii celého reklamního odvětví.
V roce 2003 byla založena Publicis Healthcare Communications Group. Vznikla sloučením reklamních sítí Publicis Healthcare, Medicus a Saatchi&Saatchi Healthcare. Takto se stala celosvětovým lídrem (zdroj MedAd News) v oblasti poskytování konzultačních a reklamních služeb pro farmaceutické klienty.
Během dubna 2004 otevře agentura Publicis.Knut pod názvem Publicis Healthcare zastoupení Publicis Healthcare Communications Group. Agentura bude poskytovat konzultační a reklamní služby pro farmaceutické klienty.
Současně se rozšiřuje působnost oddělení Publicis Dialog – na komplexní poradenství v BTL komunikaci svých klientů ve vybraných regionech Slovenska. Svoje působení staví na datech získaných z výzkumu životního stylu Slovenský spotřebitel II, který agentura realizovala v průběhu roku 2003. Publicis Dialog takto dokáže uspokojit všechny požadavky svých klientů v oblasti BTL komunikace (eventy, sales promotion, direct marketing, podpora obchodních sítí, regionálně mediální plánování, public relations).
Publicis Groupe je čtvrtou největší komunikační skupinou na světě. Je světovým lídrem v oblasti mediálního poradenství a nákupu médií. Aktivity skupiny pokrývají 109 zemí na 6 kontinentech.
-tasr-