Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nadnárodní komunikační skupina Publicis Groupe loni se ziskem 263 mil. eur

Externí autor19. 3. 2004

Nadnárodní komunikační skupina Publicis Groupe, která sídlí v Paříži, dosáhla v roce 2003 čistý zisk 263 miliónů eur (10,6 mld. Sk), což je nárůst o takřka 22 %. Provozní zisk skupiny ve výši 553 miliónů eur představuje 29-% nárůst oproti předchozímu roku. Za období celého roku dosáhl ukazatel cash flow hodnotu 471 mil. eur, což oproti roku 2002 představuje nárůst o 19,8 %. Rada ředitelů skupiny Publicis Groupe oznámila zvýšení dividend o 8 %.
Komunikační skupina Publicis Groupe se stala s objemem 3,4 miliardy eur celosvětovým lídrem v oblasti New Business zakázek za rok 2003. Informoval o tom prezident Rady ředitelů a předseda představenstva Publicis Groupe Maurice Levy.
Na slovenském reklamním trhu zastupuje komunikační skupinu Publicis Groupe reklamní agentura v oblasti marketingu a komunikace Publicis.Knut. Pozornost managementu skupiny se vloni soustředila na integraci skupiny Bcom3. Šlo o
největší a nejambicióznější akvizici v historii celého reklamního odvětví.
V roce 2003 byla založena Publicis Healthcare Communications Group. Vznikla sloučením reklamních sítí Publicis Healthcare, Medicus a Saatchi&Saatchi Healthcare. Takto se stala celosvětovým lídrem (zdroj MedAd News) v oblasti poskytování konzultačních a reklamních služeb pro farmaceutické klienty.
Během dubna 2004 otevře agentura Publicis.Knut pod názvem Publicis Healthcare zastoupení Publicis Healthcare Communications Group. Agentura bude poskytovat konzultační a reklamní služby pro farmaceutické klienty.
Současně se rozšiřuje působnost oddělení Publicis Dialog – na komplexní poradenství v BTL komunikaci svých klientů ve vybraných regionech Slovenska. Svoje působení staví na datech získaných z výzkumu životního stylu Slovenský spotřebitel II, který agentura realizovala v průběhu roku 2003. Publicis Dialog takto dokáže uspokojit všechny požadavky svých klientů v oblasti BTL komunikace (eventy, sales promotion, direct marketing, podpora obchodních sítí, regionálně mediální plánování, public relations).
Publicis Groupe je čtvrtou největší komunikační skupinou na světě. Je světovým lídrem v oblasti mediálního poradenství a nákupu médií. Aktivity skupiny pokrývají 109 zemí na 6 kontinentech.

-tasr-

×

Připojení na internet má 75 % obyvatel USA

Starší článek

Mobilní telefon už má 70 % Slováků

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více