Dědici rozprodávají impérium

18. 3. 2004 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Francouzský výrobce vojenských letadel Serge Dassault se možná stane majitelem Hersantova vydavatelského domu Socpresse, který vydává sedmdesát titulů, mezi nimi prestižní deník Le Figaro a informační týdeník L’Express. Jak uvedl deník Le Monde, všichni Hersantovi dědici, až na jednoho, jsou ochotni prodat své podíly Dassaultovi, který tak může zvýšit svůj současný podíl 30 procent na 82 procent. Socpresse, který byl v letech 1992-1995 majitelem českého deníku MF Dnes, má podíl také v belgických médiích.

Ekonom, 18. 3. 2004, autor: (MIŠ)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.