Japonský elektronický gigant Sony zavede do mobilních telefonů první „osobní“ rozhlasový přijímač, jehož služby si uživatel „ušije na míru“ podle vlastních potřeb. Sony to uvedla na veletrhu informačních technologií CeBIT v německém Hannoveru. Posluchači si budou moci v osobním rozhlasovém přijímači upravovat tok hudby stisknutím tlačítka na telefonu, kterým dají najevo, zda o konkrétní píseň stojí či nikoli. „Je to adaptivní proces. Kanál se během doby (posluchači) přizpůsobí,“ vysvětlil manažer Sony. Sony na veletrhu uvedla, že o zavedení svého rozhlasového přijímače do mobilů jedná téměř se všemi evropskými operátory mobilních sítí. V dubnu začne službu nabízet finská divize společnosti TeliaSonera. Odhaduje se, že si operátoři budou za službu účtovat měsíčně deset až 15 eur, tedy 330 až 500 korun.
Sony v Hannoveru taktéž představila evropskou verzi internetového obchodu s hudbou Connect, kterým chce v Evropě konkurovat podobné službě iTunes Music Stores od americké počítačové společnosti Apple. U svých přehrávačů SonicStage Sony navíc odstranila limit pro počet povolených kopií od jedné písně, napsala agentura Reuters.
Komunikaci skupiny Direct nově vede Jitka Pajurková
Na nově vytvořenou pozici Lídr komunikace skupiny Direct family nastupuje Jitka Pajurková, která se postará o Direct pojišťovnu, Direct auto, Fidoo, Birne či Direct nadaci.