Sony zavede do mobilů „osobní“ rozhlasový přijímač

17. 3. 2004 16:03

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Japonský elektronický gigant Sony zavede do mobilních telefonů první „osobní“ rozhlasový přijímač, jehož služby si uživatel „ušije na míru“ podle vlastních potřeb. Sony to uvedla na veletrhu informačních technologií CeBIT v německém Hannoveru. Posluchači si budou moci v osobním rozhlasovém přijímači upravovat tok hudby stisknutím tlačítka na telefonu, kterým dají najevo, zda o konkrétní píseň stojí či nikoli. „Je to adaptivní proces. Kanál se během doby (posluchači) přizpůsobí,“ vysvětlil manažer Sony. Sony na veletrhu uvedla, že o zavedení svého rozhlasového přijímače do mobilů jedná téměř se všemi evropskými operátory mobilních sítí. V dubnu začne službu nabízet finská divize společnosti TeliaSonera. Odhaduje se, že si operátoři budou za službu účtovat měsíčně deset až 15 eur, tedy 330 až 500 korun.
Sony v Hannoveru taktéž představila evropskou verzi internetového obchodu s hudbou Connect, kterým chce v Evropě konkurovat podobné službě iTunes Music Stores od americké počítačové společnosti Apple. U svých přehrávačů SonicStage Sony navíc odstranila limit pro počet povolených kopií od jedné písně, napsala agentura Reuters.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Další zajímavé čtení