Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zisk reklamní agentury JCDecaux loni vzrostl o 57 %

Externí autor17. 3. 2004

Čistý zisk francouzské reklamní agentury JCDecaux loni vyskočil o 57 procent na 40,9 milionu eur. Firmě vzrostl také provozní zisk, a to i přes mírný pokles tržeb. Čistý zisk agentury Decaux v roce 2002 dosáhl 26 milionů eur. Provozní zisk firma zvýšila na 230,1 milionu eur z 211,2 milionu. Tržby skupiny klesly o 2,2 procenta na 1,54 miliardy eur. Decaux působí na trhu venkovních reklamních poutačů, kde konkuruje divizím amerických reklamních gigantů Viacom a Clear Channel. Hrubý provozní zisk, který sleduje finanční trh, se zvýšil na 416,9 milionu ze 405,3 milionu eur. Jde o zisk před zdaněním a započtením úroků, vlivu devizových kurzů a amortizace (EBITDA). Jednorázové náklady se firmě snížily na 0,3 milionu eur z 2,7 milionu za rok 2002. Poptávka po reklamě podle Decaux zůstává stabilní ve Spojených státech a v regionu Asie-Tichomoří. V Evropě se proti tomu poptávka postupně oživuje. Tržby v prvním čtvrtletí mírně porostou na srovnatelné úrovni, tedy s vyloučením vlivu devizových kurzů a bez výsledků koupených a prodaných aktiv. V tomto porovnání očekává Decaux také, že letošní tržby budou vyšší než v minulém roce, napsala agentura Reuters.
Společnost JCDecaux působí také v Česku, v Praze se podle smlouvy s magistrátem stará o městský mobiliář.

×

Američané ztrácejí zájem o tradiční média

Starší článek

Sněmovna možná kvůli cestě Dostála do USA odloží hlasování o ČT

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Pixabay.com

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více