Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zisk reklamní agentury JCDecaux loni vzrostl o 57 %

Externí autor17. 3. 2004

Čistý zisk francouzské reklamní agentury JCDecaux loni vyskočil o 57 procent na 40,9 milionu eur. Firmě vzrostl také provozní zisk, a to i přes mírný pokles tržeb. Čistý zisk agentury Decaux v roce 2002 dosáhl 26 milionů eur. Provozní zisk firma zvýšila na 230,1 milionu eur z 211,2 milionu. Tržby skupiny klesly o 2,2 procenta na 1,54 miliardy eur. Decaux působí na trhu venkovních reklamních poutačů, kde konkuruje divizím amerických reklamních gigantů Viacom a Clear Channel. Hrubý provozní zisk, který sleduje finanční trh, se zvýšil na 416,9 milionu ze 405,3 milionu eur. Jde o zisk před zdaněním a započtením úroků, vlivu devizových kurzů a amortizace (EBITDA). Jednorázové náklady se firmě snížily na 0,3 milionu eur z 2,7 milionu za rok 2002. Poptávka po reklamě podle Decaux zůstává stabilní ve Spojených státech a v regionu Asie-Tichomoří. V Evropě se proti tomu poptávka postupně oživuje. Tržby v prvním čtvrtletí mírně porostou na srovnatelné úrovni, tedy s vyloučením vlivu devizových kurzů a bez výsledků koupených a prodaných aktiv. V tomto porovnání očekává Decaux také, že letošní tržby budou vyšší než v minulém roce, napsala agentura Reuters.
Společnost JCDecaux působí také v Česku, v Praze se podle smlouvy s magistrátem stará o městský mobiliář.

×

Američané ztrácejí zájem o tradiční média

Starší článek

Sněmovna možná kvůli cestě Dostála do USA odloží hlasování o ČT

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více