Televizní společnost RTL Group se loni vrátila k zisku

17. 3. 2004 09:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost RTL Group, která je předním provozovatelem televizního vysílání v Evropě, loni hospodařila s čistým ziskem 14 milionů eur ve srovnání se ztrátou 56 milionů v předchozím roce. Firma dodala, že si zachovala opatrný postoj k vývoji na trhu s reklamou v letošním roce.
Celkové tržby stouply meziročně o 2,1 procenta na 4,452 miliardy eur a zisk před zdaněním, úroky a odpisy vzrostl o 14,9 procenta na 487 milionů eur. Firma, která je součástí německého mediálního gigantu Bertelsmann, oznámila, že hodlá zvýšit dividendu na 0,80 eura na akcii z předchozích 0,70 eura.
Generální ředitel společnosti Gerhard Zeiler prohlásil, že na některých trzích se objevily známky oživení. Dodal, že však přetrvávají obavy ze slabé spotřebitelské důvěry a nízkých maloobchodních tržeb.
Společnost uvedla, že se jí na většině trhů podařilo zvýšit počet diváků i podíl na trhu s reklamou. Podíl aktivit nesouvisejících s reklamou na celkových výsledcích stoupl. Firma loni snížila čistý dluh o více než polovinu na 298 milionů eur, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.