Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na Slovensku stoupl prodej DVD nosičů, největší zájem byl o Pána prstenů

Externí autor17. 3. 2004

Na Slovensku se loni prodalo téměř 255 000 DVD nosičů. Lidé za ně vynaložili více než 200 miliónů slovenských korun.
Počet prodaných kusů se proti roku 2002 zvýšil o více než 80 procent. “Na Slovensku se od roku 1997 prodalo přes 491 000 disků DVD. Loňský prodej byl tedy vyšší než celkový prodej v letech 1997 až 2002,” uvedl zástupce šéfredaktora časopisu PC Space Juraj Redeky.
Nejprodávanějším filmem na DVD se v uplynulém roce stal Pán prstenů: Dvě věže. Ze slovenských filmů je historicky nejúspěšnějším titulem Slovenské zlato o hokejovém triumfu slovenského týmu na MS 2002. Nejúspěšnějším slovenským titulem byl loni Pacho Hybský zbojník.
Podle Redekyho v rozmezí let 1998 až 2003 se na slovenském trhu objevilo téměř 2000 nových DVD titulů. Výrazný nárůst zaznamenaly především slovenské snímky. “Letos očekáváme výrazné rozšíření nabídky DVD titulů, a snad i mírné snížení cen,” řekl.
Obdobná situace byla loni také v České republice, kde se prodalo přes milión DVD disků proti 534 tisícům v roce 2002. Dalších 382 000 kusů DVD se prodalo jako příloha nejrůznějších časopisů. Největší podíl v prodejnosti na českém i slovenském trhu DVD měla společnost Bontonfilm.

HN, čtk, 17. 3. 2004

×

Mobilní číslo bude na celý život

Starší článek

Veletrhy v Brně vynášejí miliardy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více