Návštěva internetu v únoru rostla na rekordních 3,88 mil. lidí

16. 3. 2004 11:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Návštěvnost českého internetu v únoru opět pokořila rekord. Minulý měsíc navštívilo některý z tuzemských serverů 3,88 milionu lidí, což je o 1,3 procenta více oproti dosavadnímu maximu z letošního ledna. Druhý měsíc v roce byl přitom o dva dny kratší než leden. Vyplývá to ze statistiky iAudit.
Počet tuzemských uživatelů internetu se v únoru oproti předchozímu měsíci téměř nezměnil. Na počítačovou síť se připojovalo 2,77 milionu Čechů, tedy zhruba čtvrtina populace. Průměrný počet návštěv se pohyboval kolem 17 měsíčně a průměrný uživatel na síti strávil za měsíc tři a půl hodiny, což bylo stejně jako v lednu, ale téměř o půl hodiny více než v prosinci.
První místo obsadil portál Seznam.cz, který v únoru navštívilo 2,6 milionu unikátních uživatelů. To je téměř 70 procent všech, kteří na internet zavítali. Zhruba 1,8 milionu lidí na Seznamu vyhledávalo.
Druhou pozici uhájil zpravodajský server Seznamu a deníku Právo Novinky s návštěvou 1,21 milionu uživatelů. To je o osm procent více než v lednu. Stejně tak třetí příčku obhájil portál Centrum.cz s 1,14 milionu návštěvníků. Následoval zpravodajský server Mladé fronty Dnes iDnes (1,097 milionu) a portál Atlas s 983 tisíci návštěvníků.
Uživatelé internetu se minulý měsíc nejčastěji připojovali přes Internet OnLine Českého Telecomu, který využilo přes 579 tisíc zákazníků. Následuje Tiscali s 371 tisíci uživateli a Czech On Line s 360 tisíci zákazníky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.