Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Liberty Media oddělí mezinárodní operace do samostatné firmy

Externí autor16. 3. 2004

Americká mediální společnost Liberty Media Corp. chce oddělit své mezinárodní operace a vytvořit z nich novou společnost obchodovanou na burze. Rozhodnutí je součástí snahy zjednodušit strukturu firmy, uvádí se v prohlášení.
Nově vzniklá firma se má jmenovat Liberty Media International. Mezinárodní jmění zahrnuje podíly v provozovateli kabelových systémů v Evropě a Latinské Americe UnitedGlobalCom, japonského kabelového operátora Jupiter Telecommunications, provozovatele kabelových systémů v Portoriku Liberty Cablevision of Puerto Rico a argentinského provozovatele kabelové sítě Pramer.
Předseda společnosti John Malone se dlouho nechtěl vzdát své ambice vytvořit mezinárodní ekvivalent ke kabelovému impériu Tele-Communications, který prodal v 90. letech firmě AT&T. Liberty byla dlouhou dobu kritizována investory za komplikovanou majetkovou strukturu. Ocitla se také pod tlakem, aby převzala větší podíly v subjektech, které provozuje a vyvarovala se tak uspořádání podobnému podílovým fondům.
Liberty Media prohloubila v posledním čtvrtletí loňského roku ztrátu na 931 milionů USD z předloňských 692 milionů USD. Důvodem byl odpis hodnoty některého jmění, včetně divize kabelové sítě Starz Encore. Tržby však prudce vzrostly na 2,12 miliardy USD z předloňských 536 milionů USD díky akvizici 57procentního podílu v televizním kanálu QVC, který se zabývá nakupováním, napsala agentura Reuters.

×

ČR letos čeká o desetinu víc turistů než loni

Starší článek

GfK bude měřit zájem o elektronická média pomocí hodinek

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Pixabay.com

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více