Jarní promotion Delvity

15. 3. 2004 09:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Řetězec Delvita přichystal kampaň s názvem „Svátky jara“. V jejím rámci nabídne novou službou: objednávkový list, na jehož základě je zákazníkovi k vyzvednutí předem připraven požadovaný nákup, ke kterému dostane velikonoční pomlázku. V rámci kampaně přinese Delvita řadu novinek v segmentu čerstvých potravin doplněnou o recepty, které zákazníci najdou nejen v letáku či v tisku, ale také na prodejnách. Pro děti je připravena výtvarná soutěž.

Marketing & Media, (bob)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.