Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Erotika celebrit vydělává milióny

Externí autor15. 3. 2004

Na vlně zájmu o odhalené modelky a moderátorky se podle odborníků bude snažit svézt i bulvární tisk.
Šok a důkaz mravní zhouby současného světa pro moralisty, zábava pro voyeury a hlavně výnosný byznys pro zúčastněné strany – takové reakce a “efekty” přinášejí erotické fotografie českých celebrit pro tuzemské pornografické magazíny. Díky profitabilitě těchto aktivit se přísun lechtivých fotografií známých žen podle všeho nezastaví. Nadprůměrný zájem čtenářů ovlivní také strategii některých dalších médií.
“Ročně s nabídkou oslovíme okolo 20 celebrit, z nichž kladně reaguje kolem 10 až 20 procent. Postupem času se známé ženy stávají těmto nabídkám stále přístupnější,” potvrdil Jan Jedlička, marketinkový manažer společnosti PK62, do jejíhož portfolia patří magazíny Leo, Fantastic, Extáze nebo Flirt. Firma v současné době patří k největším vydavatelům erotických časopisů v České republice.
Kornová, Pergnerová, Kobzanová
V uplynulých letech nejvíc pozornosti vzbudily odvážné fotografie modelky Kateřiny Kornové, bývalé moderátorky Novy Terezy Pergnerové a Miss 2001 Diany Kobzanové, které se objevily v časopise Leo. Kornová měla dostat za fotografování 1,5 miliónu korun, Pergnerová 3,5 miliónu a Kobzanová dokonce pět miliónů korun. “Uvedené částky se velmi blíží reálným placeným honorářům jednotlivých celebrit,” řekl Jedlička.
Někteří zástupci českého showbyznysu tyto cifry zpochybňují, například Miloslav Zapletal, ředitel agentury Art Production K./2, která pořádá soutěž Miss České republiky. “Podle našich informací slečna Kobzanová dostala několikanásobně méně,” uvedl již dříve Zapletal. Podle něj se mělo jednat přibližně o 750 tisíc korun – přesně tolik totiž jeho firma požaduje po Kobzanové pro porušení klauzule smlouvy, podle které žádná účastnice soutěže Miss nesmí po dobu tří let nafotit snímky, které by jí “zachycovaly zcela nebo částečně obnaženou”.
V porovnání s těmito minimálně statisícovými honoráři působí kuriózně částka deseti tisíc korun, které podle bulvárního tisku obdržela před pěti lety za pořízení svých erotických fotografií nynější členka skupiny Black Milk Helena Zeťová.
Miliónové tržby a reklama zadarmo
I přes vysokou cenu zaplacenou za erotické akty celebrit jsou tyto akce pro příslušné časopisy ziskové. Podle Jedličky byl nárůst nákladu Lea s nahými celebritami enormní. “Je přibližně sedmkrát vyšší než u běžných vydání. Kupříkladu náklad magazínu Leo s Terezou Pergnerovou se pohyboval kolem 340 tisíc kusů,” tvrdí Jedlička. Při ceně Lea 54 korun tak tržby těchto “speciálních” čísel mohly dosáhnout více než 18 miliónů korun.
Čísla uváděná Jedličkou však není možné potvrdit z nezávislého zdroje vzhledem k tomu, že náklad magazínů PK62 neověřuje společnost ABC ČR, která se zabývá auditem tisku.
PK62 rovněž vydělává na mediálním rozruchu, které zveřejnění podobných snímků vyvolá. “Tyto akce se nám vyplatí, pomáhají nám upevnit postavení Lea jako marketlídra v oblasti erotických titulů na českém trhu,” vysvětlil Jedlička.
Mediální rozruch spojený s akty celebrit a zájem čtenářů povede podle mediálních odborníků k tomu, že podobná témata začnou pronikat i do ostatních tiskovin. “Týkat se to bude především bulvárních deníků a magazínů typu Spy, Šťastný Jim nebo Story, vzhledem k tomu, že v současné době těží z vlny zájmu o celebrity. Spíše než odvážné fotografie zde bude růst počet článků, zabývajících se intimním životem slavných,” uvedla Martina Vojtěchovská z odborného týdeníku Marketing & Media.

Hospodářské noviny, 15. 3. 2004, autor: Aleš Borovan

×

Britský Telewest Communications loni snížil miliardovou ztrátu

Starší článek

AAA vtrhnou na Slovensko

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více