Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Erotika celebrit vydělává milióny

Externí autor15. 3. 2004

Na vlně zájmu o odhalené modelky a moderátorky se podle odborníků bude snažit svézt i bulvární tisk.
Šok a důkaz mravní zhouby současného světa pro moralisty, zábava pro voyeury a hlavně výnosný byznys pro zúčastněné strany – takové reakce a „efekty“ přinášejí erotické fotografie českých celebrit pro tuzemské pornografické magazíny. Díky profitabilitě těchto aktivit se přísun lechtivých fotografií známých žen podle všeho nezastaví. Nadprůměrný zájem čtenářů ovlivní také strategii některých dalších médií.
„Ročně s nabídkou oslovíme okolo 20 celebrit, z nichž kladně reaguje kolem 10 až 20 procent. Postupem času se známé ženy stávají těmto nabídkám stále přístupnější,“ potvrdil Jan Jedlička, marketinkový manažer společnosti PK62, do jejíhož portfolia patří magazíny Leo, Fantastic, Extáze nebo Flirt. Firma v současné době patří k největším vydavatelům erotických časopisů v České republice.
Kornová, Pergnerová, Kobzanová
V uplynulých letech nejvíc pozornosti vzbudily odvážné fotografie modelky Kateřiny Kornové, bývalé moderátorky Novy Terezy Pergnerové a Miss 2001 Diany Kobzanové, které se objevily v časopise Leo. Kornová měla dostat za fotografování 1,5 miliónu korun, Pergnerová 3,5 miliónu a Kobzanová dokonce pět miliónů korun. „Uvedené částky se velmi blíží reálným placeným honorářům jednotlivých celebrit,“ řekl Jedlička.
Někteří zástupci českého showbyznysu tyto cifry zpochybňují, například Miloslav Zapletal, ředitel agentury Art Production K./2, která pořádá soutěž Miss České republiky. „Podle našich informací slečna Kobzanová dostala několikanásobně méně,“ uvedl již dříve Zapletal. Podle něj se mělo jednat přibližně o 750 tisíc korun – přesně tolik totiž jeho firma požaduje po Kobzanové pro porušení klauzule smlouvy, podle které žádná účastnice soutěže Miss nesmí po dobu tří let nafotit snímky, které by jí „zachycovaly zcela nebo částečně obnaženou“.
V porovnání s těmito minimálně statisícovými honoráři působí kuriózně částka deseti tisíc korun, které podle bulvárního tisku obdržela před pěti lety za pořízení svých erotických fotografií nynější členka skupiny Black Milk Helena Zeťová.
Miliónové tržby a reklama zadarmo
I přes vysokou cenu zaplacenou za erotické akty celebrit jsou tyto akce pro příslušné časopisy ziskové. Podle Jedličky byl nárůst nákladu Lea s nahými celebritami enormní. „Je přibližně sedmkrát vyšší než u běžných vydání. Kupříkladu náklad magazínu Leo s Terezou Pergnerovou se pohyboval kolem 340 tisíc kusů,“ tvrdí Jedlička. Při ceně Lea 54 korun tak tržby těchto „speciálních“ čísel mohly dosáhnout více než 18 miliónů korun.
Čísla uváděná Jedličkou však není možné potvrdit z nezávislého zdroje vzhledem k tomu, že náklad magazínů PK62 neověřuje společnost ABC ČR, která se zabývá auditem tisku.
PK62 rovněž vydělává na mediálním rozruchu, které zveřejnění podobných snímků vyvolá. „Tyto akce se nám vyplatí, pomáhají nám upevnit postavení Lea jako marketlídra v oblasti erotických titulů na českém trhu,“ vysvětlil Jedlička.
Mediální rozruch spojený s akty celebrit a zájem čtenářů povede podle mediálních odborníků k tomu, že podobná témata začnou pronikat i do ostatních tiskovin. „Týkat se to bude především bulvárních deníků a magazínů typu Spy, Šťastný Jim nebo Story, vzhledem k tomu, že v současné době těží z vlny zájmu o celebrity. Spíše než odvážné fotografie zde bude růst počet článků, zabývajících se intimním životem slavných,“ uvedla Martina Vojtěchovská z odborného týdeníku Marketing & Media.

Hospodářské noviny, 15. 3. 2004, autor: Aleš Borovan

Zavřít reklamu

Britský Telewest Communications loni snížil miliardovou ztrátu

Starší článek

AAA vtrhnou na Slovensko

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heffron

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.