Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Americký provozovatel kin Cinemark se spojí s divizí Madison Deaborn

Externí autor15. 3. 2004

Jeden z největších provozovatelů kin v USA Cinemark Inc. se spojí s dceřinou společností investiční firmy Madison Dearborn Partners LLC. Hodnota transakce činí 1,5 miliardy USD, oznámily společnosti.
Cinemark vlastní ve 33 zemích USA více než 3000 kin. Transakce by měla být dokončena v dubnu. Současný předseda a generální ředitel společnosti Lee Roy Mitchell si, stejně jako ostatní členové vedení, ponechá současné pozice i v nové společnosti.
Mitchellovi také zůstane majetkový podíl ve firmě. Mitchell je zakladatel a první z akcionářů firmy, spolu s majetkovým fondem Cypress Group Llc. Cypress se rozhodl svůj podíl prodat, zástupci společnosti však chystaný prodej odmítli komentovat.
Cypress investoval v únoru 1996 do 44procentního podílu v Cinemark 139 miliónů dolarů. Výkonný ředitel fondu William Spiegel dodal, že fond investoval do firmy v době, kdy se její roční příjmy pohybovaly kolem 50 miliónů dolarů, nyní již překračují 200 miliónů dolarů. Proto se Cypress rozhodl realizovat zisk z investice.
V 90. letech minulého století postihla americké provozovatele kin vlna bankrotů, když v předchozím období masívní výstavba nových kin způsobila, že kapacita v odvětví mnohem více přesáhla poptávku. Nyní podle analytiků čeká trh slučování, napsala agentura Reuters.

HN, čtk, 15. 3. 2004

×

Supraphon posiluje pozici na trhu, pomáhají mu archívní nahrávky

Starší článek

Britský Telewest Communications loni snížil miliardovou ztrátu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: MAM

„O stupeň blíž.“ Chrudim uvedla nové logo a vizuální identitu

První ucelenou vizuální identitu představuje město Chrudim. Vítězkou designérské soutěže, kterou pořádala odborná organizace Czechdesign, je grafická…
27. 1. 202127. 1. 2021
Akce

Festival Cannes Lions představil prezidium. Poprvé převládají ženy

Festival kreativní komunikace a marketingu Cannes Lions už zná vedení porot pro všechny soutěžní kategorie. Přibyla šéfka marketingu Netflixu Bozoma…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více