Do agentury MojeDovolená.cz vstoupil investor, firma mění název

12. 3. 2004 08:03

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Do české internetové cestovní agentury MojeDovolená.cz vstoupila švýcarská společnost Centralway Holding. Současně se mění i název agentury na Invia.cz. Od vstupu strategického zahraničního investora si ředitel pro obchod a finance společnosti Invia.cz Radek Stavinoha slibuje výrazné zvýšení zprostředkovatelského obratu. Zatímco loni agentura prodala zájezdy za 85 milionů korun, letos plánuje růst na 300 až 400 milionů. Pomoci by jí k tomu měla i spolupráce s nejpoužívanějším domácím portálem Seznam.cz.
MojeDovolená.cz, nyní Invia, se zabývá internetovým provizním prodejem zájezdů pro zhruba 80 cestovních kanceláří. Její internetové stránky navštíví v letní sezoně denně asi 30 000 lidí. V budoucnu chce společnost poskytovat kompletní cestovní servis. Plánuje zprostředkování prodeje letenek, ubytování v České republice a dalších služeb souvisejících s cestováním.
Centralway Holding je soukromá švýcarská investiční společnost. Od roku 2000 se zaměřuje především na švýcarský, německý, český a slovenský trh. Její dceřiné společnosti zaměstnávají asi 12 000 lidí. V současné době Centralway Holding vlastní 34 procent společnosti Invia.cz.

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.