Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Seznam.cz použila polovina lidí, kteří hledali na webu

Externí autor11. 3. 2004

Internetový portál Seznam.cz využila v únoru téměř polovina lidí, kteří vyhledávali na českém internetu. Konkurenční portály Atlas a Centrum používalo vždy mezi šesti a sedmi procenty lidí. Vyplývá to z analýzy návštěvnosti serverů Navrcholu.cz.
Tři největší portály přivedly na tuzemské internetové stránky téměř 62 procent vyhledávajících. Na zbylé české vyhledávače připadlo jen 6,5 procenta. Zahraniční vyhledávače nasměrovaly na český internet zhruba třetinu uživatelů. Nejpoužívanější byl přitom Google se čtvrtinou všech vyhledávajících. Podíl Google byl ve skutečnosti zřejmě vyšší, protože firma svůj vyhledávač v licenci poskytuje dalším portálům.
Výrazný pokles zaznamenal vyhledávač Yahoo.com, který v únoru nahradil technologii Googlu za vlastní. Pokles zaznamenal i AOL, který změnil uspořádání svých stránek v neprospěch vyhledávání.
Systém Navrcholu.cz, který se zabývá sledováním návštěvnosti tuzemských internetových serverů, provozuje společnost Internet Info. Ta vlastní i servery Lupa, Měšec, Root nebo Slunečnice a pod značkou Dobrý web poskytuje také konzultantskou činnost.
Podle statistiky iAudit navštívilo v lednu české internetové servery rekordních 3,83 milionu lidí. Počet tuzemských uživatelů internetu dosáhl 2,76 milionu. Výsledky za únor zatím nejsou k dispozici.

×

McDonald’s nabídne i v Evropě zdravější jídla

Starší článek

V Letňanech probíhají veletrhy bydlení a životního prostředí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více