Komunikační skupina Publicis vypadla z boje o globální reklamní rozpočet britské banky HSBC. Banka vyhlásila výběrové řízení na úrovni komunikačních holdingů letos v lednu a pozvala do něj Interpublic, WPP, Omnicom a Publicis. Každá skupina vybrala do tendru tým složený z různých agentur, které jim patří. Za skupinu Interpublic se výběrového řízení účastní Lowe Londýn, Initiative Media, MRM a Plus Consultancy Group, za WPP J Walter Thompson, Red Cell, MindShare a 141 Worldwide a barvy Omnicomu hájí AMV BBDO, OMD, PHD a Proximity. Vítěz výběrového řízení má sjednotit dosud roztříštěnou komunikaci banky, jež po celém světě spolupracovala s různými agenturami a sítěmi. Konečné rozhodnutí o vítězi by mělo padnout do konce května. Rozpočet, o který se agentury utkají, je odhadován v řádech stovek milionů dolarů.
-jj-