Změna firemní značky přijde JČP na 1,5 mil. Kč

1. 3. 2004 12:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jihočeská plynárenská (JČP) se po deseti letech rozhodla změnit svou firemní tvář. Začala používat novou značku, která bude lépe splňovat marketingové požadavky. Předseda představenstva Zdeněk Blažek řekl, že náklady na změnu loga dosáhnou zhruba 1,5 milionu korun, a to včetně označení budov, obchodních míst a automobilů.
JČP vycházela z průzkumu, v němž se loni v dubnu většina respondentů přiklonila k variantě vytvořit novou značku. „Původní záměr značku pouze omladit redesignem jsme brzy opustili a vydali jsme se novým směrem. Rozhodli jsme se však ponechat původní barevnou kombinaci modré a žluté,“ uvedl Blažek. Podle něho bude za tři měsíce následovat průzkum, z něhož by společnost měla zjistit, jak zákazníci nové logo vnímají.
Nejmenší distributor plynu v zemi dodává v současnosti plyn do 32 procent jihočeských domácností. JČP má 102 000 zákazníků a ročně prodá 440 milionů metrů krychlových zemního plynu, což znamená, že se na celkovém obchodu se zemním plynem v ČR podílí asi pěti procenty. Loni společnost podle předběžných výsledků vytvořila čistý zisk 139 milionů korun. To představuje meziroční nárůst o čtyři miliony korun.
JČP ovládají společnosti Oberösterreichische Ferngas AG a E.ON Czech Holding AG, které jednají ve shodě. Dalším významným akcionářem je německá RWE Gas AG, která drží přes 46 procent akcií.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.