Barevné metro

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V jihokorejském Soulu je občas k vidění speciální souprava, dráždící vjemy cestujících. Kromě akvárií s barevnými rybičkami ve středových sloupech vozů umožňuje osvětlení střídání pestré škály barev. O tom, zda v případě barev může jít o jistou formu doplňkového reklamního média ke korporátní kampani spjaté s určitými odstíny barevného spektra, agenturní zprávy taktně mlčí. V tuzemských poměrech by asi pro rybičky nebylo místo a jiné než klasické osvětlení by neprošlo technickými a bezpečnostními normami.


05_bazar_korea1.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.