TITULEK: Baltika sponzoruje fotbal
Ruská reklamní agentura Traffic, specializovaná na internetovou reklamu, spustila 10. března 2004 novou reklamní kampaň na informační portál pivovaru Baltika (www.football.baltika.ru). Kampaň určená pro milovníky fotbalu a piva bude v průběhu celé fotbalové sezony podávat informace o průběhu ruské fotbalové ligy. Agentura Traffic použila nápadné a agresivní formáty se zvukovými efekty, které mají zaujmout návštěvníky sportovních webových stránek a aktivizovat nové fanoušky. Baltika na svých stránkách vyzdvihuje kromě podpory různých sportů také program „Za zdraví národa“, který má pomoci vytlačit z ruského trhu tvrdé alkoholické nápoje. Pokouší se o to nejen produkcí piva, které obsahuje málo alkoholu, ale i zavedením nealkoholického piva.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?