Poslední březnový den vyjde časopis Autocar vydavatelství Stratosféra jako týdeník. Dosud přitom vycházel jako měsíčník. Cena časopisu se v důsledku změny periodicity sníží na 29,90 Kč, časopis bude mít 60 stran. Počítá se i s navýšením tištěného nákladu. Podle šéfredaktora Jana Červenky zůstane zaměření časopisu stejné, posílí se ale aktuálnost informací a zaměření na sportovní tematiku (formule 1, rallye). Segment motoristických časopisů se tak rozšiřuje o další týdeník. Dosud jediným týdeníkem je Svět motorů vydavatelství Axel Springer, s novým týdeníkem vstoupí letos na trh i vydavatelství Motor-Presse Bohemia.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?