Autocar přechází na týdeník

22. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Poslední březnový den vyjde časopis Autocar vydavatelství Stratosféra jako týdeník. Dosud přitom vycházel jako měsíčník. Cena časopisu se v důsledku změny periodicity sníží na 29,90 Kč, časopis bude mít 60 stran. Počítá se i s navýšením tištěného nákladu. Podle šéfredaktora Jana Červenky zůstane zaměření časopisu stejné, posílí se ale aktuálnost informací a zaměření na sportovní tematiku (formule 1, rallye). Segment motoristických časopisů se tak rozšiřuje o další týdeník. Dosud jediným týdeníkem je Svět motorů vydavatelství Axel Springer, s novým týdeníkem vstoupí letos na trh i vydavatelství Motor-Presse Bohemia.


02_2mm12.jpg ()

Redakce MAM

Další zajímavé čtení