Auto ESA vybralo TBWA

15. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Auto ESA vybralo TBWA
Společnost Auto ESA, provozující síť autobazarů, vybrala v tendru agenturu TBWA k zajištění marketingové komunikace pro letošní rok. Vítězná prezentace předčila projekty konkurenčních agentur Euromedia, Klan a Megascreen. „TBWA nejlépe splnila zadání s cílem sjednotit a propojit vizuál všech médií a na první místo řadit spolehlivost a serióznost Auto ESA,“ objasnila zadání PR manažerka autobazaru Soňa Sitterová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.