Apple si pochvaluje internetovou službu „99 centů za píseň“

17. 3. 2004 13:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Apple Computer Inc. Prodala od konce dubna 2003 pomocí své internetové služby iTunes Music Store asi 50 miliónů písní. Společnost účtuje za každou píseň 99 centů. Firma Apple, známá hlavně počítači Macintosh, si původně předsevzala do konce dubna 2004 prodat 100 miliónů písní. Podle statistiky týdenního prodeje 2,5 miliónu písní by firma ročně měla prodat 130 miliónů písní. Tento rok bude prodej mírně zkreslený o písně, které na začátku společnost poskytla zadarmo v rámci své promoakce. Příznivou bilanci v této oblasti vykazuje i konkurenční společnost Roxio Inc., která v nynějším čtvrtletí očekává výraznější růst prodeje kvůli silnější poptávce. Hudební online divizi firmy Roxio její uživatelé znají jako Napster.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.