Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Americký provozovatel kin Cinemark se spojí s divizí Madison Deaborn

Redakce MAM15. 3. 2004

Jeden z největších provozovatelů kin v USA Cinemark Inc. se spojí s dceřinou společností investiční firmy Madison Dearborn Partners LLC. Hodnota transakce činí 1,5 miliardy USD, oznámily společnosti.
Cinemark vlastní ve 33 zemích USA více než 3000 kin. Transakce by měla být dokončena v dubnu. Současný předseda a generální ředitel společnosti Lee Roy Mitchell si, stejně jako ostatní členové vedení, ponechá současné pozice i v nové společnosti.
Mitchellovi také zůstane majetkový podíl ve firmě. Mitchell je zakladatel a první z akcionářů firmy, spolu s majetkovým fondem Cypress Group Llc. Cypress se rozhodl svůj podíl prodat, zástupci společnosti však chystaný prodej odmítli komentovat.
Cypress investoval v únoru 1996 do 44procentního podílu v Cinemark 139 miliónů dolarů. Výkonný ředitel fondu William Spiegel dodal, že fond investoval do firmy v době, kdy se její roční příjmy pohybovaly kolem 50 miliónů dolarů, nyní již překračují 200 miliónů dolarů. Proto se Cypress rozhodl realizovat zisk z investice.
V 90. letech minulého století postihla americké provozovatele kin vlna bankrotů, když v předchozím období masívní výstavba nových kin způsobila, že kapacita v odvětví mnohem více přesáhla poptávku. Nyní podle analytiků čeká trh slučování, napsala agentura Reuters.

HN, čtk, 15. 3. 2004

Zavřít reklamu

Supraphon posiluje pozici na trhu, pomáhají mu archívní nahrávky

Starší článek

Britský Telewest Communications loni snížil miliardovou ztrátu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Eos

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.