Akce pro reklamní režiséry

22. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Akce pro reklamní režiséry
Festival režisérů reklam The Commercial Directors Festival bude probíhat od 1. do 3. června v Londýně. Akce je kromě režisérů určena také kreativcům z agentur, produkčním agenturám a postprodukčním studiím. Organizátoři slibují, že přihlášené práce budou mít možnost upoutat špičky z reklamního oboru, které už přislíbily svoji účast. Promítání bude poskládáno z  pěti minutových showreelů, jež by měly obsahovat deset reklam. Více informací naleznete na internetové adrese www.thedirectorsfestival.com .

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.