Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ABC dává Jacksonové šanci, Disney tak chce podpořit růst ceny akcií

Redakce MAM19. 3. 2004

Zpěvačka Janet Jacksonová, která na začátku února během finále Super Bowlu při vystoupení odhalila ňadro, dostala konečně šanci vrátit se na televizní obrazovky. Příležitost dostala od stanice ABC, spadající pod mediální koncern Walt Disney Company.
“Janet se objeví v pořadu Good Morning America ve středu 31. března,” citoval včera jednoho z výkonných šéfů ABC internetový magazín Variety. Podle informací magazínu Variety chce ABC tímto tahem očistit jméno Jacksonové, která se v průběhu posledních šesti týdnů omluvila snad všem americkým médiím. Podle mediálních analytiků si od tohoto vydání populárního ranního pořadu zástupci společnosti slibují značný divácký zájem.
Každé zvýšení sledovanosti přitom společnosti Disney, která stále odolává nabídkám na akciové převzetí společností Comcast, zvyšuje hodnotu akcií. Naposled se tak stalo během přenášení oscarového ceremoniálu 29. února, na nějž se jen v USA dívalo více než 43 miliónů lidí, nárůst sledovanosti oproti loňsku činil 32 procent. Hodnota akcií společnosti se díky rostoucí sledovanosti stále zvyšuje a na začátku března činila rekordních 27 dolarů za kus.
Amerika bude nyní zvědavá, jak se Janet uvede. Už nyní se na Good Morning America pravidelně dívají milióny lidí. Podle zpráv BBC však i tento přenos televize pro jistotu odvysílá s alespoň pětivteřinovým zpožděním.
Jacksonová bude podle Variety v interview pro Good Morning America mluvit mimo jiné o svém novém singlu Just A Little While, objeví se i záznam z jejího nedávného koncertu v newyorském Battery Parku.
Janet odpouští i konkurence. Podle informací amerických médií oslovila Jacksonovou i celoplošná televizní stanice NBC, v jejíž show Saturday Night Live by se zpěvačka měla jako hlavní host objevit 10. dubna. Pořad by měl být vysílán živě z New Yorku.

Hospodářské noviny, 19. 3. 2004, autor: (iza)

×

Hudební průmysl zachraňují mobily

Starší článek

Obchod přes web Evropany neláká

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více