ABC dává Jacksonové šanci, Disney tak chce podpořit růst ceny akcií

19. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zpěvačka Janet Jacksonová, která na začátku února během finále Super Bowlu při vystoupení odhalila ňadro, dostala konečně šanci vrátit se na televizní obrazovky. Příležitost dostala od stanice ABC, spadající pod mediální koncern Walt Disney Company.
„Janet se objeví v pořadu Good Morning America ve středu 31. března,“ citoval včera jednoho z výkonných šéfů ABC internetový magazín Variety. Podle informací magazínu Variety chce ABC tímto tahem očistit jméno Jacksonové, která se v průběhu posledních šesti týdnů omluvila snad všem americkým médiím. Podle mediálních analytiků si od tohoto vydání populárního ranního pořadu zástupci společnosti slibují značný divácký zájem.
Každé zvýšení sledovanosti přitom společnosti Disney, která stále odolává nabídkám na akciové převzetí společností Comcast, zvyšuje hodnotu akcií. Naposled se tak stalo během přenášení oscarového ceremoniálu 29. února, na nějž se jen v USA dívalo více než 43 miliónů lidí, nárůst sledovanosti oproti loňsku činil 32 procent. Hodnota akcií společnosti se díky rostoucí sledovanosti stále zvyšuje a na začátku března činila rekordních 27 dolarů za kus.
Amerika bude nyní zvědavá, jak se Janet uvede. Už nyní se na Good Morning America pravidelně dívají milióny lidí. Podle zpráv BBC však i tento přenos televize pro jistotu odvysílá s alespoň pětivteřinovým zpožděním.
Jacksonová bude podle Variety v interview pro Good Morning America mluvit mimo jiné o svém novém singlu Just A Little While, objeví se i záznam z jejího nedávného koncertu v newyorském Battery Parku.
Janet odpouští i konkurence. Podle informací amerických médií oslovila Jacksonovou i celoplošná televizní stanice NBC, v jejíž show Saturday Night Live by se zpěvačka měla jako hlavní host objevit 10. dubna. Pořad by měl být vysílán živě z New Yorku.

Hospodářské noviny, 19. 3. 2004, autor: (iza)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.