ABC ČR chce tlačit na neověřované tituly

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: ABC ČR chce tlačit na neověřované tituly
Valná hromada ABC ČR, společnosti ověřující náklad tištěných médií, se shodla na tom, že bude nutné vyvíjet všestranný tlak na neověřované tituly, aby se do systému ověřování zapojily. „Valná hromada vzala na vědomí výsledky průzkumu, které potvrdily předpokládanou neochotu zbývajících významných vydavatelství k ověřování svých titulů,“ uvádí se v zápise z valné hromady. ABC ČR proto připraví statistické údaje o ověřování v okolních zemích, jež zakladatelé využijí pro argumentaci. Společně se pak mají všichni podílet na upozorňování na neověřované tituly v médiích, u zadavatelů inzerce a inzerentů tak, aby se počet ověřovaných titulů přiblížil stavu v okolních zemích.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.