TITULEK: ABC ČR chce tlačit na neověřované tituly
Valná hromada ABC ČR, společnosti ověřující náklad tištěných médií, se shodla na tom, že bude nutné vyvíjet všestranný tlak na neověřované tituly, aby se do systému ověřování zapojily. „Valná hromada vzala na vědomí výsledky průzkumu, které potvrdily předpokládanou neochotu zbývajících významných vydavatelství k ověřování svých titulů,“ uvádí se v zápise z valné hromady. ABC ČR proto připraví statistické údaje o ověřování v okolních zemích, jež zakladatelé využijí pro argumentaci. Společně se pak mají všichni podílet na upozorňování na neověřované tituly v médiích, u zadavatelů inzerce a inzerentů tak, aby se počet ověřovaných titulů přiblížil stavu v okolních zemích.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).