Společnost AAA Auto vstoupí ve druhé polovině července na slovenský trh. Ještě předtím však otevře novou pobočku v Pardubicích, ve druhé polovině roku pak také v Hradci Králové. Nová slovenská autocentra postupně vzniknou v Bratislavě, Košicích, Banské Bystrici a Žilině. Ještě letos v listopadu bude zahájen i prodej zcela nových vozů. „Potenciál slovenského trhu je velmi vysoký, proto jsme se rozhodli k investici ve výši několika stovek milionů slovenských korun. Náš vstup bude velkolepý a mohl by srazit ceny ojetin až o desítky procent,“ tvrdí představitel společnosti Anthony James Denny. Masivní reklamní kampaň, jež podpoří povědomí o značce, bude probíhat v televizních spotech, celoplošných rádiích, billboardech i tisku. Zajistí ji agentura Media Action a podobně jako v Č R bude částečně založena na celebritách. O tevření jednotlivých center bude spojeno s promoaktivitami a zaváděcími cenami. V souvislosti se vstupem AAA Auto na slovenský trh plánuje firma i výrazné zvýšení podpory sportu a charitativních akcí. Už v současné době je např. generálním partnerem česko-slovenské házenkářské interligy AAA Auto Handball International League (HIL).
Bohuslav Bohuněk, Marketing & Media