AAA vtrhnou na Slovensko

15. 3. 2004 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost AAA Auto vstoupí ve druhé polovině července na slovenský trh. Ještě předtím však otevře novou pobočku v Pardubicích, ve druhé polovině roku pak také v Hradci Králové. Nová slovenská autocentra postupně vzniknou v Bratislavě, Košicích, Banské Bystrici a Žilině. Ještě letos v listopadu bude zahájen i prodej zcela nových vozů. „Potenciál slovenského trhu je velmi vysoký, proto jsme se rozhodli k investici ve výši několika stovek milionů slovenských korun. Náš vstup bude velkolepý a mohl by srazit ceny ojetin až o desítky procent,“ tvrdí představitel společnosti Anthony James Denny. Masivní reklamní kampaň, jež podpoří povědomí o značce, bude probíhat v televizních spotech, celoplošných rádiích, billboardech i tisku. Zajistí ji agentura Media Action a podobně jako v Č R bude částečně založena na celebritách. O tevření jednotlivých center bude spojeno s promoaktivitami a zaváděcími cenami. V souvislosti se vstupem AAA Auto na slovenský trh plánuje firma i výrazné zvýšení podpory sportu a charitativních akcí. Už v současné době je např. generálním partnerem česko-slovenské házenkářské interligy AAA Auto Handball International League (HIL).

Bohuslav Bohuněk, Marketing & Media

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení