Společnost AAA Auto vstoupí ve druhé polovině července na slovenský trh. Ještě předtím však otevře novou pobočku v Pardubicích, ve druhé polovině roku pak také v Hradci Králové. Nová slovenská autocentra postupně vzniknou v Bratislavě, Košicích, Banské Bystrici a Žilině. Ještě letos v listopadu bude zahájen i prodej zcela nových vozů. „Potenciál slovenského trhu je velmi vysoký, proto jsme se rozhodli k investici ve výši několika stovek milionů slovenských korun. Náš vstup bude velkolepý a mohl by srazit ceny ojetin až o desítky procent,“ tvrdí představitel společnosti Anthony James Denny. Masivní reklamní kampaň, jež podpoří povědomí o značce, bude probíhat v televizních spotech, celoplošných rádiích, billboardech i tisku. Zajistí ji agentura Media Action a podobně jako v ČR bude částečně založena na celebritách. Otevření jednotlivých center bude spojeno s promoaktivitami a zaváděcími cenami. V souvislosti se vstupem AAA Auto na slovenský trh plánuje firma i výrazné zvýšení podpory sportu a charitativních akcí. Už v současné době je např. generálním partnerem česko-slovenské házenkářské interligy AAA Auto Handball International League (HIL).
AAA míří na Slovensko. AAA Auto plánuje razantní vstup na slovenský trh, který podpoří komunikační kampaň. Ta bude po vzoru České republiky zčásti postavená na propagaci značky prostřednictvím celebrit.