TITULEK: A co roste v hrnku vám?
Zajímavý badatelský cíl si vytkla skupina vědců z Královské společnosti chemiků ve Velké Británii. Na základě dlouhodobého pátrání chtějí najít nejošklivější kancelářský hrnek. Rozumí se ovšem hrnek, který je v denním zápřahu, to znamená, že je pěkně zablemcaný, nemytý a vystřídalo se v něm kafe, čaj, panák bourbonu a polévka v prášku. Nejpůsobivější hrnek bude pečlivě prozkoumán a „nejživější“ odebraná kultura odměněna. Celá akce totiž probíhá jako doprovodný program v rámci oslav 75. výročí objevení penicilinu. Takže až příště půjdete svého porcelánového miláčka strčit pod vodovod a dezinfikovat Jarem, zamyslete se, jestli náhodou neničíte nějaký nový život!
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?