zrcadlo

2. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Mag Media 99, která se zabývá hlavně prodejem reklamního času v TV Nova, uspořádala ve čtvrtek 29. ledna večírek pojmenovaný Black party. Černota však vůbec nesouvisela s budoucností této společnosti, ale s vystoupením hudební skupiny Black Milk.


31_0016.jpg ()
Se zástupcem ředitele internetového portálu Seznam Tomášem Kapalínem hovoří ředitel mediální agentury MindShare Zoran Jovanović.


31_0069.jpg ()
Věra Komárová, marketingová ředitelka společnosti Alphaduct, se bavila s Libuší Šmuclerovou, programovou ředitelkou televize Nova.


31_0024.jpg ()
Hned u vstupu na párty postával ředitel Mag Media 99 David Bártík a vítal hosty. Debata s ředitelem mediální agentury Universal McCann se ovšem točila hlavně okolo psů a nákupních podmínek.


31_0039.jpg ()
David Lhota s Kateřinou Machů, media supervizorkou Eurotelu, a Danielem Šturmem, výkonným ředitelem Stratosféry.


31_0080.jpg ()
Jan Klápa, marketingový ředitel Toyoty, hovoří se svým bývalým kolegou z mediální agentury a mediálním ředitelem MindShare Martinem Králíkem. Uprostřed postává ředitel Initiative Media Prague Martin Kůla.


31_0055.jpg ()
Koncentrace ředitelů mediálních agentur na 1 m2 byla v restauraci Bazaar v Nerudově ulici přímo neuvěřitelná. Zde ředitel Mediaedge:cia David Lhota v rozhovoru s Martinem Kůlou, ředitelem Initiative Media Prague.


31_0077.jpg ()
Rudolf Novák, ředitel mediální skupiny Aegis, nezpytoval svědomí, ale dával pozor, aby neupadl na schodech.


31_0094.jpg ()
Marcel Náhlovský, AOR ředitel mediální agentury Starcom Worldwide, s Alenou Černou, obchodní ředitelkou vydavatelství Sanoma.


31_0025.jpg ()
A o něco později David Bártík, ředitel Mag Media 99, s Kamilem Veselým, vedoucím nákupu elektronických médií Mediaedge:cia.


31_0062.jpg ()
Marketingový ředitel Toyoty Jan Klápa v rozhovoru s Karlem Jandou z Ogilvy Group.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.