Společnost Mag Media 99, která se zabývá hlavně prodejem reklamního času v TV Nova, uspořádala ve čtvrtek 29. ledna večírek pojmenovaný Black party. Černota však vůbec nesouvisela s budoucností této společnosti, ale s vystoupením hudební skupiny Black Milk.
Se zástupcem ředitele internetového portálu Seznam Tomášem Kapalínem hovoří ředitel mediální agentury MindShare Zoran Jovanović.
Věra Komárová, marketingová ředitelka společnosti Alphaduct, se bavila s Libuší Šmuclerovou, programovou ředitelkou televize Nova.
Hned u vstupu na párty postával ředitel Mag Media 99 David Bártík a vítal hosty. Debata s ředitelem mediální agentury Universal McCann se ovšem točila hlavně okolo psů a nákupních podmínek.
David Lhota s Kateřinou Machů, media supervizorkou Eurotelu, a Danielem Šturmem, výkonným ředitelem Stratosféry.
Jan Klápa, marketingový ředitel Toyoty, hovoří se svým bývalým kolegou z mediální agentury a mediálním ředitelem MindShare Martinem Králíkem. Uprostřed postává ředitel Initiative Media Prague Martin Kůla.
Koncentrace ředitelů mediálních agentur na 1 m2 byla v restauraci Bazaar v Nerudově ulici přímo neuvěřitelná. Zde ředitel Mediaedge:cia David Lhota v rozhovoru s Martinem Kůlou, ředitelem Initiative Media Prague.
Rudolf Novák, ředitel mediální skupiny Aegis, nezpytoval svědomí, ale dával pozor, aby neupadl na schodech.
Marcel Náhlovský, AOR ředitel mediální agentury Starcom Worldwide, s Alenou Černou, obchodní ředitelkou vydavatelství Sanoma.
A o něco později David Bártík, ředitel Mag Media 99, s Kamilem Veselým, vedoucím nákupu elektronických médií Mediaedge:cia.
Marketingový ředitel Toyoty Jan Klápa v rozhovoru s Karlem Jandou z Ogilvy Group.