Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk německé mediální firmy ProSieben loni vzrostl o 15 %

Redakce MAM20. 2. 2004

Hrubý provozní zisk německé mediální společnosti ProSiebenSat.1 Media se loni zvýšil o 15 % na 196 mil. eur díky snižování nákladů. Výsledek byl o deset milionů eur lepší, než očekávali analytici.
Čistý zisk se firmě loni zvýšil třikrát na 45 mil. eur. Příjmy firmě ale stále snižuje pokles reklamního trhu, který trval již třetím rokem. Roční tržby ProSieben se kvůli tomu snížily o 5 % na 1,8 mld. eur. Ve druhé polovině roku se však pokles německého trhu s reklamou zastavil.
Celkové náklady loni ProSieben snížila o 11 %. Náklady na televizní programy klesly o devět procent. Letos očekává ProSieben výrazný nárůst zisku, přestože se trh s televizní reklamou ještě zcela neoživil. Vývoj trhu v tomto roce si ProSieben netroufá odhadnout.
Za poslední tři roky klesly v Německu tržby za reklamu o 20 %. Propad reklamního trhu je v Německu horší než v ostatních evropských zemích.
Hlavním rivalem společnosti je RTL Group patřící do mediální skupiny Bertelsmann, uvedla agentura Reuters.

×

Slovensko bude lákat turisty reklamou v zahraničních médiích

Starší článek

Computer Press loni s rekordem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více