Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zájem potravinářů ze zemí EU o mezinárodní veletrhy Salima roste

Redakce MAM25. 2. 2004

Zájem potravinářů ze zemí Evropské unie o mezinárodní potravinářské veletrhy Salima roste. Proti předchozímu ročníku se jejich podíl zvýšil o 20 procent. Vzhledem k blížícímu se vstupu České republiky a dalších zemí do EU se totiž očekává oživení obchodních vztahů. Veletrhy se budou po dvouleté přestávce konat od 2. do 5. března v Brně. Informovala o tom manažerka veletrhů Věra Menšíková.
Deset přistupujících zemí znamená otevření trhu s 65 miliony potenciálními zákazníky. Veletrhy jsou pro firmy příležitostí k upevnění pozic na domácím trhu i k získání nových odběratelů v okolních zemích.
Celkem se k účasti na veletrzích letos přihlásilo 1200 firem ze 41 zemí celého světa. Ve srovnání s rokem 2002, kdy se na veletrzích představilo 1009 firem z 21 zemí, to je podle pořadatelů rekordní nárůst. Mezi vystavujícími jsou firmy z Evropy, ale například i z Brazílie, Číny, Hongkongu, Indie nebo Izraele. Proti roku 2002 vzrostla výstavní plocha o zhruba 5000 na téměř 30 000 čtverečních metrů.
Potravinářské veletrhy zahrnují vedle Salimy také veletrh mlynářství, pekařství a cukrářství MBK, veletrh strojů a zařízení pro obchod a veřejné stravování Inteco a mezinárodní vinařský veletrh Vinex. Letošní novinkou je projekt ProBiz, který je fórem dodavatelů rychloobrátkového spotřebního zboží.
K veletrhům patří i tradiční soutěž vín Grand Prix Vinex, soutěž piv Zlatý pohár Pivex a Gastro Junior. Konat se budou semináře, vznikne i Evropské konzultační centrum.
První dva dny veletrhu jsou určeny výhradně odborníkům, třetí den bude areál zpřístupněn také odborným školám a poslední den i veřejnosti.

×

Cena svobody tisku UNESCO pro vězněného kubánského novináře

Starší článek

Grey má Lucky Strike

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více