Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vyhlášení ankety TýTý zaujalo přes 1,5 miliónu diváků

Redakce MAM23. 2. 2004

Dvouhodinový přímý přenos finálového večera, na němž byly předány ceny vítězům ankety Týdeníku Televize o nejpopulárnější osobnost televizní obrazovky za rok 2003, zaujal na ČT1 v sobotu večer 1,5 miliónu, tj. 17,7 % dospělých, a 74 tisíce, tzn. 6,1 % 4-14letých dětí. Představovalo to minimálně každého třetího diváka z těch, kteří sobotní čas od 20 do 22 hodin trávili ve společnosti televize.
Kdo všechno získá zrcadlo ztvárněné akademickým sochařem Kurtem Gebauerem, zajímalo tradičně více ženy (sledovanost 20,5 % při podílu na publiku 36 %) než muže (sledovanost 14,6 % při podílu na publiku 32 %).
Sledovanost večera TýTý rostla s věkem – od 7,6 % u 15-24letých až po 30,5 % u seniorů od 65 let výše. Ti také zaznamenali největší podíl na publiku (41 %). Jeho druhá největší hodnota (36 %) připadla 25-34letým a nejmenší podíl ve výši 30 % zůstal 44-54letým a 15-24letým.
Stejně tak sledovanost rostla s vyšším vzděláním – ze 14,3 % u diváků se základním vzděláním až po 24,8 % v případě vysokoškolsky vzdělaných. Obdobně to vypadalo s podílem na publiku: jeho největší hodnotu (41 %) vybojovali graduovaní diváci a nejmenší velikosti připadly vyučeným bez maturity (32 %) a divákům se základním vzděláním (33 %).
Z hlediska socioekonomického postavení se relativně nejvíce diváků večera TýTý rekrutovalo z řad diváků s nejvyššími příjmy a největší životní úrovní: skupina A zaznamenala sledovanost 20,3 % při podílu na publiku 39 % a skupina B vykázala sledovanost 19,3 % při podílu na publiku 42 %. Oproti tomu relativně nejméně diváků pocházelo ze skupiny C, tedy z řad diváků se středními příjmy a střední životní úrovní: sledovanost 15,7 % při podílu na publiku 33 %.
Podle velikosti místa bydliště přenos večera TýTý nalezl relativně nejvíce vyznavačů ve velkoměstech se 100 a více tisíci obyvateli (sledovanost 20,5 % při podílu na publiku 38 %) a ve městech s 5 až 20 tisíci obyvateli (sledovanost 18,2 % při podílu na publiku 35 %). Nejméně diváků získal přenos v obcích do 5 tisíc obyvatel (sledovanost 16,2 – 16,3 % při podílu na publiku 33 – 34 %).

-zem-

×

Universal McCann pro kampaň ČR

Starší článek

Malí tvůrci školních časopisů se mohou přihlásit do soutěže

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více