Vyhlášen Zlatý štoček
Unie vydavatelů vyhlásila již osmý ročník soutěže o nejlepší inzerát v periodickém tisku Zlatý štoček 2003. Soutěž však v letošním roce dozná určitých změn. Především se bude více soustředit na kritéria účinnosti tiskové reklamy. Unie proto vyzývá zadavatele, aby přihlásili do soutěže tiskové inzeráty, které jim získaly největší přínos. Přihlášené inzeráty budou hodnoceny v 11 kategoriích, jež odpovídají komoditním skupinám, ve kterých byly v roce 2003 v tisku realizovány největší inzertní investice. Inzeráty se již nebudou dělit na novinové a časopisecké. Zároveň byl vyhlášen třetí ročník soutěže o nejlepší internetovou reklamu v roce 2003 na českém internetu i.Reklama.2003. Přihlášky je možné posílat do 12. března.
Marketing & Media, Autor: (mav)