Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V emailové komunikaci vede ČSOB

Redakce MAM3. 2. 2004




Jedničkou mezi českými bankovními domy v úrovni emailové komunikace se svými stávajícími či potenciálními zákazníky je Československá obchodní banka (ČSOB). Vyplývá to z pokračování série pravidelných reportů Email Response Index (ERI) společnosti United Interactive (UI) sestaveného z reakcí 13 českých bank.


Email Response Index poskytuje relevantní informaci o tom, jak zodpovědně jednotlivé subjekty přistupují v rámci svých zákaznických center k problematice emailové komunikace se svými současnými či potenciálními zákazníky. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda-li testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká byla kvalita odpovědi.


Vítězná ČSOB získala 95 bodů z maximálně 100 možných. Těsně v závěsu zůstaly eBanka (94,5) a GE Capital Bank (93,3) a Česká spořitelna (91,6). Kromě zaostávající Interbanky (41,2) a Commerzbank (39,5) je možná trochu překvapením umístění Citibank a Živnostenské banky v druhé části pelotonu.


“Průměrný ERI pro český bankovní sektor je 80,8, zatímco české pojišťovny dosáhly jen 68,3 bodu. Na rozdíl od českých pojišťoven je patrné, že si již velké banky začínají uvědomovat fakt, že lidé budou stále více preferovat další možnosti komunikace a že je tedy nutné on-line kanály nepodceňovat,” srovnává ředitel UI Martin Hošek.


Na všech 7 emailů bez zaslání opakovaného dotazu reagovalo 9 subjektů (69%) a pouhé 4 banky dokázaly uspokojit všechny dotazy do 48 hodin od odeslání (ČSOB, eBanka, GE Capital a Komerční banka). Průměrné nejrychlejší odpovědi na kompletní sadu 7mi dotazů vykazovala eBanka (5 hodin 55 minut) a ČSOB (6 hodin 17 minut). Na dotaz adresovaný v anglickém jazyce odpovědělo kromě Interbanky všech 12 monitorovaných finančních ústavů.


Email Response Index


-sch-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 22. ledna 2004

Starší článek

O fúzi Sony a BMG se rozhodne v Bruselu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více