TITULEK: Unilever s novým logem
Unilever se chystá na relaunch loga Bird Eye, které zahrnuje mražené výrobky. Rozpočet reklamní kampaně bude 30 milionů liber. Kampaň poběží v televizi a tisku a bude zaměřená na podpoření nové identity. Zároveň poběží výzkum s cílem zlepšit maloobchodní prodej a zvýšit nákup. Unilever pověří tímto úkolem agenturu Bartle Bogle Hegarty.
Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.