Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Timbuktoo s licencí od Disneyho

Redakce MAM23. 2. 2004

Společnost Apmart, majitel oděvní značky Timbuktoo, získala od společnosti Walt Disney licenci na využití jejích kreslených postav v rámci nové dětské módní kolekce “Disney by Timbuktoo”. Jde o základní dětské oblečení pro sport a volný čas, které je potištěno animovanými postavičkami od firmy Walt Disney. Jarní kolekce je postavena na třech řadách: Disney by Timbuktoo pro děti do dvou let, pro dívky a pro chlapce. Reklamní kampaň, podporující první kolekci Disney by Timbuktoo, byla vytvořena agenturou Rust 2 a je silně orientována na outdoor včetně reklamy v MHD, zahrnující mj. speciální tramvajové soupravy.
“Reklamní rozpočet byl v letošním roce ve srovnání s rokem minulým navýšen o 25 %. Reklamní kampaň pro rok 2004 bude rozdělena do dvou sezonních kampaní,” uvedl pro M&M Imran Rawji, ředitel společnosti Apmart. Zároveň firma počítá s prezentací i formou akčních letáků v hypermarketech a prostřednictvím POS materiálů. Značka Timbuktoo, jež je speciálně vytvořená pro český trh, se zde objevila teprve v roce 2002. S cílem obsadit trh s oděvy v nižších a středních cenových relacích se etablovala především v prodejnách hypermarketů. Mezi největší odběratele oblečení značky patří hypermarkety Tesco, Hypernova a Globus. Firma také připravuje budoucí expanzi značky na další středoevropské trhy.

Marketing & Media, Autor: Bohuslav Bohuněk

×

ČSOB vyhlásila mediální tendr

Starší článek

Vyhlášen Zlatý štoček

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více