Timbuktoo s licencí od Disneyho

23. 2. 2004 09:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Apmart, majitel oděvní značky Timbuktoo, získala od společnosti Walt Disney licenci na využití jejích kreslených postav v rámci nové dětské módní kolekce „Disney by Timbuktoo“. Jde o základní dětské oblečení pro sport a volný čas, které je potištěno animovanými postavičkami od firmy Walt Disney. Jarní kolekce je postavena na třech řadách: Disney by Timbuktoo pro děti do dvou let, pro dívky a pro chlapce. Reklamní kampaň, podporující první kolekci Disney by Timbuktoo, byla vytvořena agenturou Rust 2 a je silně orientována na outdoor včetně reklamy v MHD, zahrnující mj. speciální tramvajové soupravy.
„Reklamní rozpočet byl v letošním roce ve srovnání s rokem minulým navýšen o 25 %. Reklamní kampaň pro rok 2004 bude rozdělena do dvou sezonních kampaní,“ uvedl pro M&M Imran Rawji, ředitel společnosti Apmart. Zároveň firma počítá s prezentací i formou akčních letáků v hypermarketech a prostřednictvím POS materiálů. Značka Timbuktoo, jež je speciálně vytvořená pro český trh, se zde objevila teprve v roce 2002. S cílem obsadit trh s oděvy v nižších a středních cenových relacích se etablovala především v prodejnách hypermarketů. Mezi největší odběratele oblečení značky patří hypermarkety Tesco, Hypernova a Globus. Firma také připravuje budoucí expanzi značky na další středoevropské trhy.

Marketing & Media, Autor: Bohuslav Bohuněk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení