Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Teletext České televize je v ČR nejnavštěvovanější

Redakce MAM25. 2. 2004




Teletext České televize dominoval v roce 2003 v údajích o sledovanosti teletextů v ČR. Celkový podíl na trhu obou teletextů ČT činil 57 %. Teletext ČT na programu ČT1 navštívilo průměrně v jednom týdnu 1 569 310 diváků a


Expres ČT na ČT2 894 750 diváků. Průměrný týdenní počet přístupů byl v roce 2003 na ČT1 u Teletextu ČT 10 550 620 a na ČT2 u Expres ČT 9 152 660.


Česká televize nabízí divákům teletext na ČT1 v rozsahu přibližně 1500 stránek, na kterých najdou nejen zpravodajské informace, ale i široký okruh zájmových rubrik, a teletext Expres na ČT2, který nabízí cca 300 stránek


nejžádanějších informací – zejména zprávy, sport, počasí a průběžně aktualizovaný program ČT. Teletext má v současné době cca 68% českých domácností. Veškeré údaje pochází z elektronického měření sledovanosti, tzv.


peoplemetrů. Výpočet je prováděn podle metodiky schválené společností


Mediaresearch – Asociací televizních organizací.


-zem-


Teletext


×

Novými členy rozhlasové rady novinář Kotrba a Jiří Florian

Starší článek

Ideální zákazník? Třináctiletá dívka

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více