TITULEK: Telecom vybral reklamní a mediální agenturu
Novou reklamní agenturou Českého Telecomu (ČTe) se stala Young & Rubicam. Podlinkové aktivity firmy bude zajišťovat Ogilvy One. Young & Rubicam, jež má v oblasti telekomunikací už zkušenosti s prací pro Oskara a Eurotel, porazila v několik měsíců trvajícím výběrovém řízení dosavadní agenturu ČTe Grey Worldwide, dále Ogilvy & Mather a Mark/BBDO, jež pracovala pro ČTe před Grey. Ogilvy One se ve výběrovém řízení utkala s agenturami Dimar, Wunderman a Proximity Prague. Český Telecom neporušil tradici a po čtyřech letech vyměnil svoji mediální agenturu. Místo společnosti Carat CR tak bude plánování a nakupování reklamních prostor v médiích nově zajišťovat agentura Mediaedge:cia. Telecom v loňském roce investoval do reklamy v médiích podle A-Connectu 274 mil. Kč, přičemž nejvíce se opíral o tiskovou reklamu (113 mil. Kč), do TV investoval 94 mil. Kč a do rozhlasu 62 mil. Kč. Mluvčí Vladan Crha pro M&M řekl, že v letošním roce by nemělo v mediamixu firmy dojít k zásadním změnám.
Nová značka. Hello je podle výzkumu společnosti Omnicom nejčastěji nakupovanou značkou papíru ve své kategorii, říká Guido Broek, Hello brand manager PaperlinX Europe.