STV založila šest dceřiných firem

2. 2. 2004 12:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Veřejnoprávní Slovenská televize zakládá 6 dceřiných společností se 100% kapitálovou účastí. Všechny obchodní společnosti začnou vykonávat podnikatelskou činnost po zápisu do obchodního registru. Veřejnoprávní Slovenská televize zakládá 6 dceřiných společností se 100% kapitálovou účastí. Jde o další krok restrukturalizace s přechodem na holdingové uspořádání s cílem zvýšit příjmy a transparentnost finančních toků STV. Zakládání společností je v souladu s platnou legislativou, která dovoluje veřejnoprávní televizi od 1. ledna za přesně stanovených podmínek vykonávat podnikatelskou činnost. Společnost Koncesia, s.r.o. se bude zaobírat vymáháním koncesionářských poplatků a marketingem v této oblasti, jednatelem se stal Brian Lipták. Společnost 1.2 media, s.r.o. se bude věnovat prodeji reklamního prostoru STV, sponzoringu a ostatním obchodním aktivitám, jednatelem je Ľubor Košút. Společnost STV Braodcasting, s.r.o. by se měla věnovat problematice šíření signálu s perspektivou budování sítě vlastních vysílačů a digitalizaci vysílání. Jednatelem je Marcel Para. Společnost STV Production and Technology, s.r.o. s jednatelem Parom bude vstupovat do koprodukčních projektů v oblasti tvorby programu s nezávislými producenty. Společnosti TV BB, s.r.o. a TV KE, s.r.o. budou zastřešovat činnosti ostatních dceřiných společností při studiích STV v Banské Bystrici a Košicích (jednatelé Branislav Zahradník a Jana Bucková). STV také v lednu získala obchodní podíl ve společnosti PMT, s.r.o., která je společným podnikem více slovenských televizí a má zabezpečovat peoplemetrové měření sledovanosti programu. Všechny obchodní společnosti začnou vykonávat podnikatelskou činnost po zápisu do obchodního registru.
Rozhodnutí vedení STV ale kritizoval místopředseda Rady STV Marek Maďarič. Tvrdí, že se vedení stanice záměrně vyhnulo kontrole svých podnikatelských aktivit. „Takové jednání vyvolává otazníky a podezření a prohlubuje nedůvěru,“ uvedl. „Vedenií STV nerespektovalo ani usnesení Rady STV, která doporučila ústřednímu řediteli, aby aby odložil rozhodnutí o založení obchodních společností až na období po 1. únoru,“ dodal.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.