Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

STV založila šest dceřiných firem

Redakce MAM2. 2. 2004

Veřejnoprávní Slovenská televize zakládá 6 dceřiných společností se 100% kapitálovou účastí. Všechny obchodní společnosti začnou vykonávat podnikatelskou činnost po zápisu do obchodního registru. Veřejnoprávní Slovenská televize zakládá 6 dceřiných společností se 100% kapitálovou účastí. Jde o další krok restrukturalizace s přechodem na holdingové uspořádání s cílem zvýšit příjmy a transparentnost finančních toků STV. Zakládání společností je v souladu s platnou legislativou, která dovoluje veřejnoprávní televizi od 1. ledna za přesně stanovených podmínek vykonávat podnikatelskou činnost. Společnost Koncesia, s.r.o. se bude zaobírat vymáháním koncesionářských poplatků a marketingem v této oblasti, jednatelem se stal Brian Lipták. Společnost 1.2 media, s.r.o. se bude věnovat prodeji reklamního prostoru STV, sponzoringu a ostatním obchodním aktivitám, jednatelem je Ľubor Košút. Společnost STV Braodcasting, s.r.o. by se měla věnovat problematice šíření signálu s perspektivou budování sítě vlastních vysílačů a digitalizaci vysílání. Jednatelem je Marcel Para. Společnost STV Production and Technology, s.r.o. s jednatelem Parom bude vstupovat do koprodukčních projektů v oblasti tvorby programu s nezávislými producenty. Společnosti TV BB, s.r.o. a TV KE, s.r.o. budou zastřešovat činnosti ostatních dceřiných společností při studiích STV v Banské Bystrici a Košicích (jednatelé Branislav Zahradník a Jana Bucková). STV také v lednu získala obchodní podíl ve společnosti PMT, s.r.o., která je společným podnikem více slovenských televizí a má zabezpečovat peoplemetrové měření sledovanosti programu. Všechny obchodní společnosti začnou vykonávat podnikatelskou činnost po zápisu do obchodního registru.
Rozhodnutí vedení STV ale kritizoval místopředseda Rady STV Marek Maďarič. Tvrdí, že se vedení stanice záměrně vyhnulo kontrole svých podnikatelských aktivit. “Takové jednání vyvolává otazníky a podezření a prohlubuje nedůvěru,” uvedl. “Vedenií STV nerespektovalo ani usnesení Rady STV, která doporučila ústřednímu řediteli, aby aby odložil rozhodnutí o založení obchodních společností až na období po 1. únoru,” dodal.

-tasr-

×

IDS Scheer ČR povede Jiří Hejduk

Starší článek

Novým šéfredaktorem Spy Jiří Bigas

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více