Stratosféra uvede Reload

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Stratosféra představí 8. dubna svůj nový časopis Reload. Jak již M&M dříve informoval, půjde o pánský týdeník zaměřený na mladé muže ve věku 17-27 let. Prodejní cena nového týdeníku je podle současného trendu postavena velmi nízko. Časopis se bude prodávat za 15 Kč, i když původně se předpokládalo, že jeho cena nepřesáhne 10 Kč. Tištěný náklad má dosáhnout 100 tisíc výtisků. „Reload bude chytřejší než Maxim, vtipnější než Esquire, cudnější než Playboy a prodávanější než Týden,“ vzkazuje konkurenci ředitel vydavatelství Antonin Herbeck. Šéfredaktorem časopisu je Ondřej Fér, bývalý redaktor Mladého světa či Instinktu.


reload.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.