Srdce členem ComVortu

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Srdce členem ComVortu
Reklamní agentura Srdce Evropy se stala členem komunikační skupiny ComVort, jež sdružuje nesíťové agentury. „Chceme si vyzkoušet, jestli lokální komunikační agentury mohou nabídnout svým zákazníkům prostřednictvím svého partnera ze sítě ComVort odpovídající služby i mimo ČR,“ říká Ladislav Langpaul, výkonný ředitel agentury. Agentura Srdce Evropy přibrala nově do svého portfolia pět klientů, jimiž jsou Terra, Kostelecké uzeniny, Zenit Čáslav, Coyote a Lybar.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.