Sněmovna rozhodne o ČT

16. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Sněmovna rozhodne o ČT
Zřejmě již tento týden bude parlament rokovat o koncesionářských poplatcích a podílu reklamy ve vysílání České televize. Původní vládní návrh počítal se zvýšením poplatku na 45 korun měsíčně pro Český rozhlas a 95 pro ČT. Mediální komise parlamentu však minulý týden podpořila nový návrh, který počítá s postupným nárůstem televizního poplatku až na 155 korun měsíčně v roce 2010 a zároveň poklesem reklamy až na nulu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.