Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovensko bude lákat turisty reklamou v zahraničních médiích

Redakce MAM20. 2. 2004

Slovensko chce přilákat více turistů a o zahraniční návštěvníky se bude ucházet reklamou ve světových médiích. Propagace země vyjde asi na 25 milionů slovenských korun, část peněz přitom uhradí Evropská unie. Informovala o tom
Ivana Magátová ze Slovenské agentury pro cestovní ruch, která projekt organizuje.
“Slovensko bude dávat kolem 25 milionů korun na televizní spoty v zahraničních televizních společnostech, například v CNN, BBC a RTL. Dost peněz budeme dávat také na přijímání zahraničních novinářů, kteří budou psát o Slovensku jako turistickém cíli,” uvedla Magátová.
Reklama by měla být formou krátkých, asi půlminutových spotů. Agentura v ní Slovensko představí nejen všeobecně, ale zaměří se i na lázeňství, letní a zimní turistiku i kulturní a historická města. Propagace prý bude záviset na jednotlivých zemích. “Například v Německu jsou nejžádanější kulturní centra a lázně, tak tam jdeme s tímto produktem. V Česku je žádaná turistika; Tatry, Kysuce, Gemer, Orava, tak tam budeme tyto regiony propagovat,” vysvětlila šéfka agentury.
Slovenská agentura pro cestovní ruch dosud propagovala zemi zejména na zahraničních veletrzích, výstavách a tiskových konferencích. Tyto formy jsou však podle Magátové nedostatečné. “Přes média můžeme oslovit nejvíc lidí,” soudí.
Podobnou reklamu již dělá více turisticky atraktivních zemí, například Egypt, Čína, Řecko, Itálie nebo Turecko.
V loňském roce navštívilo zemi 24,98 milionu zahraničních turistů, což je meziročně o 5,5 procenta méně. Devizové příjmy z cestovního ruchu klesly o 3,3 procenta na 31,74 miliardy korun.

×

ARBOmedia: Na TV se denně dívá 80 % Čechů

Starší článek

Zisk německé mediální firmy ProSieben loni vzrostl o 15 %

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více